Verhulst en Van Gestel Accountancy houdt zich bezig met vrijwel alle aspecten van administratieve dienstverlening.

Of u nu behoefte heeft aan financieel advies, aan iemand die aangiftes voor u verzorgt of aan iemand die uw totale administratie uit handen neemt, bij Verhulst en Van Gestel Accountancy vindt u ongetwijfeld de expertise die u zoekt.

Jaarrekening

Als ondernemer wil je precies weten hoe je bedrijf er op dit moment voor staat. Je wilt inzicht hebben in je administratie en op de hoogte zijn van de actuele cijfers, bijvoorbeeld met een dashboard. Wij stellen op basis van onder andere de jaarrekening diverse rapportages voor je op. De bespreking van deze rapportages geeft je inzicht en inspiratie. Onze accountants en adviseurs komen gevraagd en ongevraagd met advies. Met kritische vragen. Met nuttige analyses. Met verrassende ideeën.

Advies

Maakt je bedrijf een groei of een verandering door? Elke onderneming die een groei of verandering doormaakt, wordt geconfronteerd met een aantal aanpassingen. Dit heeft mogelijk consequenties voor je onderneming. Welke uitdagingen kan je tegenkomen?

  • Wijzigen van rechtsvorm
  • Afdekken van risico’s
  • Aanpassen van financiering
  • Herinrichting van processen
  • Mogelijk aannemen van personeel

Wij weten wat je tegenkomt en hebben de kennis en specialisten in huis, zodat je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan en alles goed geregeld is.

Tussentijdse cijfers

Omdat je administratie bij ons altijd up-to-date is, kun je op elk moment tussentijdse cijfers opvragen. Je ziet direct hoe je ervoor staat.

Belastingaangiftes

Uw aangiftes omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting verzorgen wij uiteraard ook!

Salarisadministratie

Wij verzorgen alles op het gebied van salarisverwerking. De salarisadministratie koppelen wij aan de financiële administratie voor automatisch uitwisseling van gegevens. Dit geeft veel inzichten.

Specialisatie

Tot het uitgebreide relatienetwerk van Verhulst & Van Gestel behoren fiscalisten, banken, loonadministrateurs, notarissen, makelaars, assurantietussenpersonen en pensioenadviseurs. Waar nodig wordt een beroep gedaan op deze specialisten. Zo kunt u werkelijk ál uw financiële zaken door Verhulst & Van Gestel laten verzorgen en heeft u er geen omkijken naar. Bovendien heeft u maar één contactpersoon. Dat is wel zo efficiënt.

Financiële administratie

Met behulp van Basecone bouw je een digitaal archief op van al je facturen en bonnetjes. Je voldoet daarmee aan de wettelijke bewaarplicht. Met de vele zoekmogelijkheden is het opzoeken van een factuur zeer gemakkelijk.

Daarnaast zijn al onze systemen aan elkaar gekoppeld waardoor je vanuit je administratie of dashboard tot op de factuur kunt doorklikken. Zo kun je bijvoorbeeld op eenvoudige wijze inzicht krijgen in de hoogte van kosten.

Naast het gebruiksgemak van een digitaal archief zijn er nog meer voordelen:

  • Efficiënte verwerking door slimme herkensoftware waardoor automatisch een voorstel wordt gedaan hoe de factuur verwerkt moet worden
  • Mogelijkheid om personen aan te wijzen die eerst akkoord moeten geven voordat de factuur verwerkt en betaald mag worden
  • Betalen van facturen door ze te selecteren en automatisch door te sturen naar de bank

Interesse in een van onze diensten?